Back home - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van karinboslooper - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van karinboslooper - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Webmaster

17 Oktober 2006 | Australië, Gold Coast

Hi everyone

Back home and I have a new home!! Julia called me two days before I planned to come back with good news. Hattie and she finally found an apartment, right in the centre of Surfers Paradise and right on the Indy track. Sweet!! Cause that means free residence passes for the whole Indy weekend!! The apartment is a nice little place with swimming pool and spa and it is 1 minute walk to the beach. We're gonna have so much fun together!!

Photos of the trip are online!!

• 17 Oktober 2006 - 11:02

Dorien:

echt fantastisch!! 1 minuut van het strand!!en dat nu de zomer er weer aankomt!!
    geniet er nog even van meid!! liefs dorien

• 17 Oktober 2006 - 13:37

Leonie:

Congrats! Wat een goed nieuws! Dat klinkt alsof je een lekker plekje hebt gevonden! Verder ook alles goed met je? Hier is alles nog steeds prima, zit wel midden in de mid-terms, maar dat overleven we ook wel weer... en vanavond naar mijn eerste ice-hockey game!! (haha, waarschijnlijk moeilijk voor te stellen met het weer bij jou) Heel veel plezier nog en succes met verhuizen enzo!

• 17 Oktober 2006 - 16:04

Danne:

Hee een nieuw plekje! Klinkt goed! Liefs

• 17 Oktober 2006 - 16:13

Wat een gave foto's!!!! Wauwwww, dat kun je je in ons landje toch niet voorstellen!!! Echt zo supermooi met die zonsondergangen. Die van die vogeltjes kun je trouwens wel insturen voor een prijs :)!! En kun je niet zo'n lief koalaatje meenemen....
    Kus

• 18 Oktober 2006 - 03:14

Emily:

I'm soooo excited! we're gonna have a blast!!!

• 18 Oktober 2006 - 14:11

Anne:

hey karin, super fijn dat je weer een huisje gevonden hebt. Het is dat het niet naast de deur is anders was ik zeker even een duik bij je komen nemen en even van het zonnetje gaan genieten! xx

• 18 Oktober 2006 - 17:56

Jenda:

Back home? ik dacht 1 seconde dat ik iets helemaal gemist had en dat je terug was in ons koude kikkerlandje.. Maar je zit gelukkig (voor jou!) nog steeds tussen de lekkere surfers. Geniet ervan, je kunt altijd nog co-schappen lopen en ik kan het weten ;-)

• 19 Oktober 2006 - 12:44

Janneke:

Hoi Hoi
    Ik heb het hele verhuisverhaal gemist geloof ik, maar het klinkt wel geweldig. Lekker dicht bij het strand en midden in surfers...wat wil je nog meer!!
    En je trip was ook helemaal leuk geweest, ben zoooo jaloers, jaja nog steeds. Hier is het gewoon, koud, nat en saai. School is vermoeiend en ik ben totaal niet gemotiveerd, had mijn scriptie veel beter in aus kunnen doen.....nou je hoort het wel, geniet nog heeel erg (maximaal) van je tijd daar.
    Dikke kus

• 20 Oktober 2006 - 15:59

Ilse:

Wauw!!! super mooie foto's! I'm jalous!
    Wat doe je trouwens met die Nederlandse jongens op de foto: je zoekt toch een australian boy ;-)