Elize was here! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van karinboslooper - WaarBenJij.nu Elize was here! - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van karinboslooper - WaarBenJij.nu

Elize was here!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 December 2006 | Australië, Gold Coast

Lieve Allemaal,

Afgelopen weekend was Elize hier!! Het plan was dat we al in Byron Bay zouden ontmoeten, maar ik was ziek afgelopen week dus dat kon helaas niet doorgaan. Das trouwens ook wel een bijzondere ervaring: met koorts in bed terwijl het buiten 30 graden is. Anyway, zaterdag voelde ik me alweer stukken beter en dat was goed getimed, want we hadden een verjaardags-/afscheidsfeestje van Anne/Hattie. Een BBQ bij Anne (met zwembad en spa:)) en daarna stappen in Surfers. Elize kwam aan precies op het goede moment en kon meteen met ons mee naar Surfers. Het was zoooo leuk om na 11 maanden zonder bekenden eindelijk weer een vriendin uit Nederland te zien. Besefte ook toen pas hoeveel ik mn vriendjes en vriendinnetjes van thuis mis (en de familie natuurlijk ook). Helaas was het nog steeds Schoolies in Surfers, dwz duizenden 17/18 jarigen die de afsluiting van Highschool massaal komen vieren aan the Gold Coast. Dus voor elke kroeg stond een enorme rij en overal waar je keek zag je alleen maar pubers. Maar ondanks dat was erg gezellig. Zondag heb ik Elize op sleeptouw genomen door Surfers, koffie gedronken in classy Main Beach en geshopt bij the Outlet stores. En maandag naar Seaworld: dolfijnenshow, zeehonden, ijsberen, haaien, het voelde als een ouderwets dagje pretpark. En omdat ik ooit een biertje heb gedronken met een van de dolfijnentrainers was ie zo aardig om ons een ‘special treatment’ te geven, een gratis photoshoot met een zeeleeuw, een 13-jarig mannetje van 260 kg, wel te verstaan.
Die avond was Hattie’s laatste avond in Australie, dus iedereen kwam langs om een biertje te drinken en afscheid te nemen. ***snif....*** De volgende ochtend hebben Jules en ik Hattie naar het vliegveld gebracht. Het voelde echt als een generale repetitie voor mijn vertrek over twee weken, helemaal NIET LEUK!!!
Daarna had ik met Elize in Brisbane afgesproken en hebben we de nieuwe Art Galery bezocht, een rondvaart op Brisbane River gemaakt en geshopt tot onze benen niet meer konden (dat was vrij snel overigens..:))
En vanochtend hebben we de Q1, Gold Coast Highest Building, bezocht. Een amazing view! Na een koffie hebben we Elize afgezet bij de bus, die nu verder gaat reizen naar Cairns. Elize, ik vond het echt super dat je hier was!! You will have a blast those last two weeks! We zien elkaar snel weer in het nieuwe jaar!

En dan zijn de de laatste twee weken voor mij ook aangebroken en het aftellen is nu echt begonnen. De komende twee weken zitten helemaal vol met afscheidsdingen, ik moet nog de laaste hand leggen aan de paper en ik ga natuurlijk nog ff lekker genieten van de zon hier. Ik heb gemengde gevoelens over het weer naar Nederland gaan... de afgelopen weken wilde ik helemaal nog niet naar huis, want het best moeilijk om een compleet leven met veel vrienden achter te laten. Maar nu mijn onderzoek klaar is en veel vrienden ook weg gaan, begin ik aan t idee te wennen dat ik over twee weken weer op Nederlandse bodem sta. En ik heb er natuurlijk wel onwijs veel zin in om jullie allemaal weer te zien!

Goed, tot zover!

Liefs Karin

  • 06 December 2006 - 09:52

    Mam:

    En wij hebben natuurlijk onwijs veel zin om jou terug te zien. Ik ga je helemaal te pletter knuffelen. Tom zal ook blij zijn, wordt hij eindelijk een beetje met rust gelaten, want een jaar lang een dubbele portie is ook wel een beetje te veel.
    Tot gauw en een dikke kus.

  • 06 December 2006 - 13:15

    Ariette:

    He, lieve karin, wij zien er al wel een tijdje naar uit dat je weer voet op nederlandse bodem zet hoor! Geniet van je laatste 2 weken en neem ook lekker de tijd voor alle afscheiden zou ik zo zeggen. En tot binnenkort dan, liefs van ons drietjes

  • 06 December 2006 - 16:05

    Danne:

    Bijna weer terug in NL! Geniet nog maar heel erg van de laatste 2 weken!!
    Tot gauw! (en dat kunnen we nu terecht zeggen :))
    Liefs Danne

  • 07 December 2006 - 16:38

    Loes:

    Hey Karin
    Nog even genieten van de zon,het komt hier met bakken de lucht uit.
    Zie je met Kerst

    Liefs Loes

  • 12 December 2006 - 15:56

    Loes:

    Hey Karin
    Nee,je staat nog niet op Nederlandse bodum.
    Ik heb je kerstkaartje al gekregen,bedankt,en tot gauw

  • 12 December 2006 - 16:40

    Mam:

    NOG 9 DAGEN!!!!!
    Dikke kus, mam

  • 13 December 2006 - 22:16

    Loes:

    Nog 8 daagjes

  • 14 December 2006 - 21:11

    Loes:

    nog 7

  • 16 December 2006 - 11:23

    Tom:

    Nog 5 dagen dan zie ik m'n zusje weer!! Wil je wel terug? het is hier heel koud!

  • 16 December 2006 - 17:42

    Loes:

    Tom toch,breng der niet op andere gedachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gold Coast

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 64904

Voorgaande reizen:

08 Juli 2010 - 24 Augustus 2010

Zuid-Amerika

10 November 2008 - 14 Januari 2009

Nepal

Landen bezocht: