Sightseeing Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van karinboslooper - WaarBenJij.nu Sightseeing Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van karinboslooper - WaarBenJij.nu

Sightseeing Singapore

Door: Webmaster

20 December 2006 | Singapore, Singapore

Lieve allemaal,

even een snel berichtje vanuit Singapore. Vanochtend vroeg aangekomen na een prima vlucht maar zonder slaap! Gelukkig kan je hier op het vliegveld een bed huren voor een paar uur om bij te slapen. Na een snooze en een shower op naar the city centre. Ik kwam toevallig een meisje tegen die ook op weg naar huis is, in haar geval Brisbane. Hoe toevallig. We hebben een onwijs leuke dag gehad. Begonnen in de wijk Little India, waar we oa een Hindoe tempel hebben bezocht, toen naar Santec, waar je grootste fontein van de wereld is en waar we ook naar the Garden Festival zijn gegaan. Na een lunch en een koffie zijn we doorgereden met de bus naar de River en China town. In china town zijn we op een fiets taxi gestapt en hebben zo de hele wijk op ons gemak bekeken (naast een zwete chauffeur en met hele harde muziek, zodat wat hij ons vertelde helemaal niet overkwam) Na China town zijn we verder met de bus naar Botanic Garden en Orchid Road gereden, maar we waren te moe om daar rond te kijken. DUs we besloten weer naar Little India te gaan en hebben daar heerlijk gegeten bij een restaurantje Bare feet, waar je op blote voeten en op de grond je eten opgediend krijgt. Erg lekker! Als aflsuiting van de dag hebben we nog een Christmas Light Tour gedaan, om alvast in de kerststemming te komen. ZO al met al een erg productieve 12 uur in de stad.

Mn internettijd is op nu, dus ik ga er weer vandoor. Over 15 uurtjes sta ik weer op NEderlandse bodem!

Tot gauw!

Liefs Karin

• 20 December 2006 - 13:44

SL:

hiehoi...leuk dat je weer terugkomt! je zal even moeten wennen denk ik voordat je erachter komt dat het leven hier ook weer een avontuur op zich is...maar eerst afkicken van je ozzie fever...

• 20 December 2006 - 14:53

Mam:

Warme jas en trui ligt al klaar, straks gaan we al naar Mandy, zodat we op tijd op Schiphol zijn. Goede reis en tot straks. Dikke kus mam