Home sweet home - Reisverslag uit Singapore, Singapore van karinboslooper - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Singapore, Singapore van karinboslooper - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 December 2006 | Singapore, Singapore

Lieve allemaal,

Ja, dat toch echt het allerlaatste berichtje.. het is nu 5 uur s ochtends, maar mijn lichaam denkt nog iets heel anders. Lang leve de jetlag!
Gisteren s ochtends vroeg aangekomen na een lange vliegreis. En het welkomscommittee stond al klaar in the arrival hal en het was zooo fijn om iedereen weer te zien! Tja, en dan ben je weer thuis, koffers uitgepakt. T is net of je niet bent weggeweest. Ik heb alleen wel heel heel koud!!

Ik hoop dat jullie met plezier de site hebben gelezen. Ik wil via deze weg ook iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes, e-mailtjes, kaartjes en telefoontjes het afgelopen jaar!

Tot gauw!

Liefs Karin

  • 22 December 2006 - 06:23

    Ariette:

    Welkom terug in ons koude kikkerlandje, zal ook wel snel weer wennen denk ik.
    We hopen je snel weer te zien, liefs van ons drietjes

  • 22 December 2006 - 10:33

    Mam:

    Ik was heel benieuwd of je ook veranderd was. Veel mensen zeiden dat ik een andere dochter terug zou krijgen, maar gelukkig ben je nog steeds mijn knuffeldochter. Ik heb je weer terug onder mijn vleugels. Erg he? Ik blijf een onverbeterlijke kloek. Behalve de momenten dat ik je miste, heb ik dit jaar heel leuk gevonden. Met de wekelijkse telefoontjes, de mailtjes en natuurlijk deze site. Het is achteraf toch ongevlogen. De dikke kus kan ik je nu gewoon geven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 64908

Voorgaande reizen:

08 Juli 2010 - 24 Augustus 2010

Zuid-Amerika

10 November 2008 - 14 Januari 2009

Nepal

Landen bezocht: