Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van karinboslooper - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van karinboslooper - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Webmaster

07 Juli 2010 | Nederland, Groningen

Lieve allemaal,

over krap 24 uur vertrekt (dan eindelijk) het vliegtuig richting Lima, Peru. De komende zes en een halve week zal ik in Zuid-Amerika vertoeven met de planning Zuid-Peru, Bolivia en Noord-Argentinie te bezoeken. Het wordt een omschakeling van hartje zomer naar het winterseizoen in Andes (lees: koude nachten tot -10C!), dus de rugzak is volgepakt met warme kleding en een dikke slaapzak:-) Via deze weblog zal ik jullie op de hoogte houden van alle belevenissen.

Liefs Karin

• 07 Juli 2010 - 18:35

Dorien:

Fijne vakantie!!!
    Xxx

• 07 Juli 2010 - 19:40

Anneke:

Hé Karin, een hele goede reis, geniet ervan maar pas goed op jezelf.
    Liefs Anneke

• 09 Juli 2010 - 19:28

Ariette:

lieve Karin,
    heeeel veel plezier op je reis en leuk dat je weer een weblog bijhoudt!