NEPAL, nog 4 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Hooghalen, Nederland van karinboslooper - WaarBenJij.nu NEPAL, nog 4 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Hooghalen, Nederland van karinboslooper - WaarBenJij.nu

NEPAL, nog 4 dagen voor vertrek

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

10 November 2008 | Nederland, Hooghalen

Lieve allemaal,

het is alweer bijna 2 jaar geleden dat ik een laatste bericht op deze website plaatste, toen nog niet wetend dat ik deze weblog nog een keer zou aanslingeren.

Maar na een mooie tijd in Enschede heb ik daar inmiddels huis&haard verlaten en er zijn nog slechts 4 dagen te gaan voor er een nieuw avontuur begint:) Hoog tijd om de site nieuwe leven in te blazen!

Dit maal een avontuur van kortere duur, maar niet minder spannend!
Via deze weblog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in Nepal tijdens de rondreis en het verblijf in Kant's Children Hospital in Kathmandu.

Al je de komende twee maanden geen mailtjes wil ontvangen, meld je dan af via de site. En ben ik je mailadres onverhoopt vergeten, aanmelden kan ook:)

Liefs Karin

  • 10 November 2008 - 15:05

    Middel:

    Hoogtepunt! Vanaf de F3 zal ik elke stap volgen :D Heel veel plezier!!! kus en liefs

  • 10 November 2008 - 15:22

    Ellen:

    Hoi Karin, veel plezier nog met Joriek en daarna..
    veel succes en plezier in Nepal, ik zal je berichtenlezen. Hoop dat je als je weer thuis bent nog eens samen met Joriek en je moeder komt eten.Liefs Ellen

  • 10 November 2008 - 15:28

    Jan De Lange:

    Karin, heel goede reis en veel plezier! En zou je Lianne op haar eigen email willen toevoegen: liannedelange@home.nl
    groeten, jan

  • 10 November 2008 - 17:35

    Jannie Ten Wolde:

    Hoi Karin,

    Ik wens je alle plezier tijdens de rondreis en succes in Kathmandu. Weer een sinterklaasfeest zonder jou.

    Liefs Jannie

  • 10 November 2008 - 18:09

    Dorien:

    Hey karin!!
    Ik zal je verhalen met plezier lezen..ben heel benieuwd hoe het daar is! En ook naar de Foto's!!
    Misschien zie ik je morgen nog (daar ga ik m'n best voor doen) en anders bel ik je zekers!!

    kus dorien.

  • 10 November 2008 - 23:16

    Lubbers:

    Heb weer iets vollédig gemist zie ik alweer.. keuzeco kinder? of gewoon iets voor tussendoor? Nepal klinkt in ieder geval al hopi bon, heel veel plezier daar en wie weet tot over een paar maanden (zou ook niet weten of ik dan in de lage landen ben nog, maar zo ja, dan zal ik zeker proberen op schiphol te komen, je hebt er nog eentje tegoed :D) dikke kus!

  • 11 November 2008 - 14:15

    Mariske:

    Ha karin,
    heel goede reis en veel plezier!
    Misschien maar weer eens thee drinken met jou en joriek als je weer terug bent?!
    Ciao!

  • 14 November 2008 - 20:20

    Mam:

    Op dit moment zit je nog hoog in de lucht. Zo spannend. Ik hoop gauw wat van je te horen.
    Liefs mam
    Ellen dat is afgesproken! Als Karin weer terug komen we gezellig eten.

  • 15 November 2008 - 17:48

    Loes:

    Hoi Karin
    Je zult ondertussen al wel gearriveerd zijn,is de reis goed verlopen? veel plezier.
    liefs Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hooghalen

Nepal

Rondreis Nepal, stage in Kanti's Children Hospital en Langtang trek

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2009

Thuis

12 Januari 2009

kort berichtje vanaf Singapore

10 Januari 2009

Langtang trek

01 Januari 2009

Happy New Year!

27 December 2008

Kerst in Kathmandu
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 64926

Voorgaande reizen:

08 Juli 2010 - 24 Augustus 2010

Zuid-Amerika

10 November 2008 - 14 Januari 2009

Nepal

Landen bezocht: