kort berichtje vanaf Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van karinboslooper - WaarBenJij.nu kort berichtje vanaf Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van karinboslooper - WaarBenJij.nu

kort berichtje vanaf Singapore

Door: Webmaster

12 Januari 2009 | Singapore, Singapore

Zo, nog even een kort berichtje voor ik op het vliegtuig richting Nederland stap.
Na nog twee drukke maar gezellige dagen in Kathmandu, was het vandaag tijd om afscheid te nemen van de familie. Zoals gebruikelijk kreeg ik van Rama een tica (lees een grote rode stip op m'n voorhoofd) voor een safe trip home. En hoewel ik naar mijn idee wel een beetje voor schut liep, had op Kathmandu airport zeker de helft van de mensen zo'n zelfde tica:) Hoewel afscheid nemen nooit leuk is, ben ik blij dat ik over 15 uur weer voet op Nederlandse bodem zet. Mijn maag en darmen zijn weer in protest, dus t wordt tijd voor goede Nederlandse kost. (annemarie, thanks voor de tip, dat stootkuurtje metronidazole lijkt te werken:))

Tot snel!

Liefs Karin

PS. Petra thanks voor t lieve kaartje!
pps. pap en mam, mijn vluchtnummer is SQ 324. Tot morgen!

• 12 Januari 2009 - 16:31

Mam:

Hey lieverd, wij zijn al in Haarlem, lekker dicht bij Schiphol. Ik hoop dat je de stip nog op je hoofd hebt, lijkt me heel bijzonder.
    Tot straks, kus

• 13 Januari 2009 - 07:19

Dorien:

Hey karin!!

Dus weer op nederlandse bodem. Goede reis gehad??
    Toevallig hadden we zondag afgesproken met de roeimeiden bij Ilse in zwolle. Kun je dan ook??

liefs dorien